lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av lena-i-lyckebo - 26 juli 2012 19:25

Blogg fridatowe :Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Sååå fånigt men så är det

En fotpall kan lika gärna bli en skön liggpall. Så resonerar Zunni och testar.


Blogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Sååå fånigt men så är det


Man lär så länge man lever och en erfarenhet klokare blir man på vägen{#}.

Jag och mannen i mitt liv är så tvärtrötta i kväll så det känns nästan fånigt. Hur kan man hamna nästan i koma när klockan bara är barnet? En förklaring kan vara att vi varit uppe före tuppen och jag har för min del varit i farten , utan att ta paus, sen jag vaknade.

 

 

En av mina svägerskor blev bjuden på lunch av mig i dag och det var trevligt att sitta och surra. Vi åt spätta och när jag kom hem blev det mera fisk. Konstigt att man törstar så enormt efter såna maträtter? Är det måntro för att man vill salta lite extra för att få smak på köttet? Men gott är det och jag skulle kunna äta firrar varenda dag{#}.

 

 

Få se om lite energi kommer tillbaka så att jag orkar läsa lite av mina vänners inlägg, ska bara vila lite först{#}

Blogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Sååå fånigt men så är det

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards