lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 26 april 2017

Raderat bort länkarna, suck.

Av lena-i-lyckebo - 26 april 2017 18:59

 

 

Alla mina fina bloggvänner. Jag har råkat radera bort länkarna till era adresser så ge mig gärna dom så jag kan hitta er, kramis  

 

 

 

 

 
 
gun

gun

1 maj 2017 13:41

Sånt kan hända ibland:)... men nu får du nog upp min.
Solen skiner här nere och maj kom med värmen.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Gun

Gun

3 maj 2017 09:32

Hej Lena kul att du är på banan igen!

http://gunsan48.wordpress.com

 
ingrid

ingrid

4 maj 2017 20:24

Hej,Lena.Hoppas att allt är bra där uppe i Kiruna.Så stora dina barnbarn har blivit.Kommer ihåg när de var nyfödda,det var genom bloggspace som vi hade mest kontakt tyvärr finns den inte längre.
Och jag är aldrig på Facebook,knappt här inne heller.Har Instagram och där finns jag på Km 1949
Ha det så bra.Mvh:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards