lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 22 september 2015

Av lena-i-lyckebo - 22 september 2015 18:11

 

Av lena-i-lyckebo - 22 september 2015 15:33

 

Är det inte det ena så är det det andra. Sen i går har jag haft en gräslig värk i högra armen och axeln, det går inte att sträcka ut rakt fram, bakåt eller åt sidan utan att jag grimaserar  . En överbelastning tydligen men jag har ju bara vilat på grund av Karpaltunnelsyndromet. Börjar man bli gammal eller?. Nåja, resonerar jag, det är inte dödligt så man får stå ut tills det försvinner.

 

I dag regnar det igen och alla löv har fallit, det är blött och doftar höst. Faktiskt så börjar jag längta varje år efter snön vid denna tid på året för då slipper man all lort som dras in i huset och det blir så ljust och fint i naturen. Dessa ord kommer jag att ångra om fem månader  




Älgjakten är i full gång här uppe i norr och det är nog därför man ser så många älgar nära vägarna. Dom är ju smarta och har fattat att där får man inte skjuta på dom.

 

Ha en fin dag i stugorna.... 



        

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards