lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 11 maj 2015

Karpaltunneln...

Av lena-i-lyckebo - 11 maj 2015 05:37


   . Efter en nattsömn som varit god så är jag uppe före larmet från väckarklockan och har nyss kramat om min älskade make innan han åkte till jobbet.  Solen skiner och det verkar bli en likadan dag som vi hade i går, jag hade gärna stannat hemma och fortsätta med pyssel ute på gården men jobbet kallar. 

 

Denna veckas fredag har jag tid hos farbror doktorn för att få en diagnos på handen min. Den domnar under nätterna och jag har blivit så klumpig i motoriken när jag ska exempelvis sy eller hålla i saker och ting. Misstänker själv att det är karpaltunneln som måste åtgärdas med en operation men det får läkaren avgöra. Klicka HÄR så kan ni läsa mer om detta syndrom......

 

Nu ska jag hinna med dammtorkning här hemma innan det är dags att åka iväg och vara social och ha en fin dag med arbetsgänget....

 

Må bäst...  

 
 
gun

gun

11 maj 2015 20:30

Kul att se dig här igen. Ser att även du har besök av våren.
Här har det kommit en bra bit på väg. Många många blommor blommar här redan.
Undrar vad som finns kvar till midsommar...
Hoppas du får en bra vecka trotts din hand och att doktorn hittar vad som felas.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards