lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av lena-i-lyckebo - 26 mars 2015 18:01

 

 

 

Jippi...endast fyra arbetstimmar kvar i morgon och sen har jag semester i tio dagar. Brorsan med kompis kommer hit till Kiruna i morgon kväll och sen drar vi igång projektet..."bygga nytt uthus" uppe i kojan. Det blir en massa åkandes med släpet upp till en fjällby där vi lastar av allt...huset som är byggt i delar samt skotrar och timmerkälkarna. Sen bär det av, vi planerar att vara i full färd på måndagmorgon.

 

 

 

I dag var jag för sista gången till boutredaren för att summera mammas alla papper och skrev under, det rev upp en massa känslor men jag fixade det galant. Det är med en stor lättnad som detta är över och jag är väldigt stolt över att klarat av allt som varit. Livet blir aldrig som förr men man växer och allt eftersom tiden går så så kommer alla fina minnen fram och dom sorgliga stunderna under hennes sjukdomstid sjunker undan...men saknaden är stor och många ögonblick dyker upp ännu då jag vill ringa henne och berätta saker och ting. Då kommer den stora tomheten...  

 

 

 

Nu ska jag städa lite grann och sen blir det fåtöljmys framför TV:n, vi hade förresten - 14 grader i morse men solen värmde upp luften till -5 under dagen. Kalla isvindar har blåst och det har kännts som många grader kallare.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards