lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av lena-i-lyckebo - 11 mars 2015 05:46


 



God morgon i stugor och torp. Jag har varit uppe ett tag och redan hunnit få i mig gott morgonkaffe och mannen i mitt liv har åkt iväg till sitt jobb. Jag börjar först halv åtta men älskar dessa timmar då jag sitter för mig själv och sakta låter livsanden  vakna och kanske småstädar lite innan jag också åker iväg.


Vi har -8 grader men solen kommer att förändra temperaturen, denna tid på året är underbar och många härliga vårdagar är snart här....Det går en gräslig förkylning i stan då folk däckas med feber och hosta men peppar peppar...jag har klarat mig än så länge. Lite snuva och ont i halsen denna morgon men inte mycket mera så jag kör på... I mitt arbete så träffar jag massvis med människor under dagarna så det är inte konstigt om även jag drabbas.


Nu ligger tre hundar och stirrar intensivt på sin matte som sitter vid köksbordet, hon fattar tydligen inte att man kan vara sugen på frukost! Jo då, nu är det dags att sätta lite spurt på fötterna och ta tag i onsdagen, utfodra älsklingarna och åka till arbetskamraten och ha en trevlig arbetsdag....  




     

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards