lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av lena-i-lyckebo - 15 februari 2015 20:08

 

 

I dag har det varit en "fammo och faffasöndag". Töserna kom till Lyckebo vid tolvtiden och har haft roligt med oss medans deras föräldrar har städat upp och fått lite vuxentid hemma hos dom.. Kojbygge i allrummet och massor av mys, det är säkert extra roligt för dom att få all uppmärksamhet av maken och mig och få äta "söndagsgiodis", dricka festis och vara ute på gården där gungorna skottats fram....Moa ville aldrig sluta gunga utan ropade "MEA" så fort farten stannade .....

 

 

 

Innan det var dags att köra barnbarnen hem så passade vi på att vara ute en timma tillsammans....Jag och Tuva-Lisa bakade snökakor och pratade om sommaren som kommer. "Vi kan väl ordna en fest" tyckte lillgumman och en tårta ska bakas...en riktig....Många av hennes kompisar ska bli bjudna men ett bekymmer var ju att dom kanske inte skulle hitta till Lyckebo. Det ordnar sig försäkrade jag och ett löfte har avgetts....Den dagen kanske det är varmt så vi kan bada i poolen och ha kul....

 

 

 

Denna koja ville Tuva-Lisa att vi skulle spara till nästa gång hon kommer men det är ju omöjligt....vi får bygga en ny den dagen....

 

 

 

Två trötta ungar och en härlig dag för oss  har det varit och i kväll somnar vi ovaggade....kramelikramen...

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards