lena-i-lyckebo

Alla inlägg under januari 2015

Av lena-i-lyckebo - 1 januari 2015 18:30

 

 

Glömde att skriva i förra inlägget angående hundarna och nyårsraketerna...Towe var relativt lugn och sov mest hela kvällen i fåtöljen. Klockan tolv då härligheterna började så hässjade hon och skakade men det var inget dramatiskt...medicinen fungerar alldeles utmärkt...Nu är det ett år innan vi får göra om detta igen men då är jag inte orolig alls.....

 

 

 

 

Av lena-i-lyckebo - 1 januari 2015 17:02

 

   

 

Smet i väg upp till stan då min make skulle ploga gården med traktorn...härliga 1 plusgrad och himlen rosa...nu är solen ovanför horisonten men det dröjer nån dag till innan man ser den ordentligt. Ett besök blev det till lilla familjen och härliga busfröknarna blev glad att se fammo, dom skulle få besök av sonhustruns bror med familj lite senare så jag hjälpte till att städa upp i lekrummet. Tänka sig så mycket barn kan dra fram, jag ska försöka att inte ge mer leksaker för dom har hur mycket som helst.

 

Fyraåriga Tuva-Lisa var salig efter kvällen i går... dom var hos bekanta och fick se fyrverkerierna uppe på vännernas tak. Ett hus som är byggt lågt och har svag lutning på taket så det måste ha varit en upplevelse, gissa om hon var mallig.

 

I morgon kommer sonen med töserna till oss på förmiddagen. Svärdottern önskar sig lite egentid för att göra undan sånt som inte går med töserna omkring sig och sonen får lite avlastning med busungarna...ska bli trevligt.

 

 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards