lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av lena-i-lyckebo - 7 januari 2015 18:55

 

 

I dag har jag träffat prästen som ska jordfästa mamma och det var en skön stämning och avslappnat. Jag som gruvat mig så tyckte att det blev ett bra möte och mycket prat, jag är glad att vi valde just henne för hon var med då lillebror skulle begravas och hon är okomplicerad.


I morgon dyker mina bröder upp, en med familj tar flyget och den andra med familj åker bil från Luleå. Det ska bli så skönt att träffas och umgås, vi alla har samma sorg så man känner sig inte ensam....En moster kommer också till Kiruna, hon och min andra moster miste två systrar på samma dag...det skiljde ca en timma mellan mamma och hennes äldsta syster Asta ...så underligt livet kan vara...


Ute är det -6 och dagsljuset blir märkbart längre.


 

Av lena-i-lyckebo - 7 januari 2015 01:24

       

 

 

Detta är vad jag längtar till så otrolig mycket och som ger mig livsenergi...busfammo och sötungarna i poolen med dom finaste jag vet. Sommaren som kommer så är bassängen ännu strörre. Har redan lovat Tuva-Lisa detta så det är bara att verkställa  

 

 

 

 

 

Puss på pannan och natti....  

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards