lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av lena-i-lyckebo - 3 januari 2015 17:47

 

 

 

Det är så underbart med goa vänner och i dag har vi haft besök med kaffe och surr. Åsa hade med sig en försenad julklapp  och jag blev så rörd.  Två vackra ljushållare gjorda av Marcus Vagnby och dom ska få vara framme året om på köksbordet...kram och tack. Livet börjar sakta att kännas mer positivt mellan varven...lite ångest hade jag i dag men sånt är övergående och bara begravningen är över så är det där riktigt tunga över.....I morgon kväll ska jag och maken gå på Nyårsrevyn och jag ser verkligen fram mot detta. Ett sätt att avsluta helgerna och leva normalt igen....se att livet porlar och en fin framtid komma skall...

 

 

 

 

Jag var upp till stan en vända för att handla hem lite mjölk mm, klockan var 15. 30 0ch himlen var ännu rosaröd....solen är tillbaka och jag ska kika lite extra på den när jag slutar jobbet på måndag efter halvdagsjobbet.

 

Vi har skottat lite under dagen, jag fick fram grillplatsen och längtar efter att få sitta där och grilla lite korv och mysa..det är inte länge kvar....  .

 

Må så gott denna lördag....  

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards