lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 29 december 2014

Av lena-i-lyckebo - 29 december 2014 18:34

 

 

I dag har det varit en rännardag...en vända vid ettsnåret då jag köpte medicin hos veterinären till Towe inför raketgalenskaperna under nyårskvällen och sen handla mat...Jag kikade in på jobbet en stund och det kändes skönt...har gruvat mig lite för att träffa alla underbara kollegor efter det som hänt. Varför är man så rädd att börja gråta när nån kramar om en? Nåja, det gick utan tårar och jag känner att jag gjorde en bra sak.... Sen hem och packa upp varorna och direkt upp till banken med maken för att lägga om lånen...hurra, nu sänkte vi våra lånekostnader rejält....  

 

 

 

 

Dessa tabletter har räddat våran Towe från nervsammanbrott sista nyåren......fast vi bor i skogen så kommer raketgalna grannar ner till sina stugor och skjuter hej vilt dagar före nyårsringningen...rena wilda western, fattar inte vitsen med det hela och förstår mig inte på såna människor. Vi fast boende respekterar varandra och tänker på alla hundgårdar som finns här efter älven....

 

 

Det blev tvärnit då jag passerade en Thairestaurang inne i stan på min shoppingrunda, det doftade så gott därifrån så jag gick in och beställde hämtmat...gissa en som frossat i en god middag lite senare då vi kom hem...mumma. En svart fin klänning köptes till mamsens begravning och den kan jag sen använda på jobbet med leggings till...supersöt....

 

 

Nu pausvila efter maten och sen greppar jag målarpenseln igen...nu är det hallens tur att få en ansiktslyftning.....

 

    

.

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards