lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 28 december 2014

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2014 21:53

 


Måtte prognoserna inför nyårshelgen stämma och mildare väder kommer till oss här uppe i norr.....Just nu ---->



    


Puss på pannan och sov så gott............


 

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2014 19:14

 

 

Helt underbart, hela taket samt listerna är målade och jag är mäkta stolt över mig själv. Envis som en åsna måste jag säga och det kommer man långt med i livet har jag insett. Armarna är som spagetti, känns kraftlösa och det är inte så konstigt.....Nu blir det pausvila nån dag innan jag fortsätter med hallens lister som ska få samma färg. Det känns härligt att ha en hel vecka med ledighet framför mig och jag ska förvalta dessa dagar väl. Innan vardagen startar så ska en massa småsaker bli gjorda för när jag börjar jobba igen så hinner jag inte med sånt och jag är ivrig som bara den  . Fan har flugit i mig, fniss.

 

 

 

I dag tog jag ett stort steg, jag har inte haft kontakt med en älskad kompis sen ett och ett halvt år tillbaka. Har saknat henne i mitt liv men som för många andra så har vi haft fullt upp på varsitt håll och umgänget har liksom danat ut. I vått som torrt har vi hållit ihop och kunnat prata om allt, oss emellan. Det känns så jädrans gott att ha gjort detta och vi vet båda att livet skulle vara torftigt utan varandra, nu lovade vi att hålla kontakten för sånt är viktigt i livet. Finaste Tompisen min......  Kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag hörde din röst.....

 

 

Jag måste få säga...såååå skönt att julen är över och vardagen knackar på...  

 

 

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2014 19:09


 
  

Så underbara kloka ord och så sanna.....  

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards