lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 26 december 2014

Av lena-i-lyckebo - 26 december 2014 15:51

 

 

Kära nån så snön vräker ner,,,Norgevägen är avstängd på grund av hårt väder och det förstår jag. Vi har varit ute och plogat gården och i morgon är det bara att göra om detta igen. Jag ska inte klaga...absolut inte för det är så här en riktig vinter ska vara. Det var störtskönt att andas in frisk luft efter flera dagar inomhus....kylan har lindrats och vi har bara - 8 i dag.


   


Jag håller på att måla taklisterna som också behövde ny färg...resten av takmålningen får vänta för jag kände av min gamla "tennisarmbåge" i morse och då är det bäst att ta pausvila. Det blir en liten vända in i bastun i kväll, en skön avslutning på denna mycket annorlunda Jul......saknaden är stor och tårarna har nog tagit slut för i dag har jag faktiskt inte gråtit en enda gång....

 

 

Det var lite Annandags   från mig........


Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards