lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 24 december 2014

Av lena-i-lyckebo - 24 december 2014 19:27

 


Himmel sån fin Julafton vi fick, alla barnen och barnbarnen förgyllde denna dag och man blir så glad av deras stoj och munterhet...det är livet. Tuva-Lisa blev överlycklig över dockskåpet och lekte hela tiden med den...verkligen en perfekt julklapp. Ungarna fick plocka med sig så mycket mat dom ville ha när dom åkte hem och ändå så finns det alldeles för mycket julmat kvar...man lär sig aldrig att köpa "lagomt"...känner ni igen er  


 


Gooooodis, en liten Moa-fröken som hade choklad över hela munnen och barskt ropade...MERA  


 


Nu blir det mys framför TV:n, och en lugn avslappnande afton..det var skönt att inte tänka och fundera över vad som hänt sista tiden och kunna koppla bort det denna dag. Jag vet att mamma var med oss i kväll på sitt sätt och hon mådde bra.



    



l

Av lena-i-lyckebo - 24 december 2014 14:18

    

 

Vi väntar på att lilla familjen ska komma ner till Lyckebo för att fira en skön afton. Äldsta fina killen Daniel är här och vi är redan hungriga som vargar. Det är -26 grader kallt men här inne i i huset har vi det varmt och skönt.

 

 

 


Dukningen är klar och jag ska snart sätta in alla formarna med mat som jag lagat i förväg, så praktiskt och enkelt i dag...


 


God Jul alla goa människobarn....    

l

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards