lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 23 december 2014

Av lena-i-lyckebo - 23 december 2014 16:39



Juldagens agenda...över 40 kvadrats innertak ska målas andra varvet....Det ska bli roligt....  



 


Konstigt men varje Jul så har jag större projekt på gång så det här året får inte spåra ur...  

Av lena-i-lyckebo - 23 december 2014 13:47

 

 

Dan före dopparedagen...Jag körde brorsan till flyget och det kändes sorgligt och så klart kom en tår men vi har en sån fin kontat och pratar ofta med varandra. Han längtade hem till Julen med sin familj och jag är så glad att han har det bra....Efter detta så besökte jag färgaffären...Jo ni...juldagen blir en målardag för då ska hela köks och allrumstaket målas...nu är jag på gång igen.... 

 

 

 

Minneslunden var så vacker och tre ljus tändes denna gång, Mamma, pappa och lillebror fick var sin och jag önskade dom julefrid. Julen är glädje men också en sorg..det är då man känner av saknad.....

 

 

 

Jo då, så här kallt har vi det ute i Lyckebo men vedkorgen är full och värmen sprider sig inomhus....lite mysfaktor......

 

 

Ha det så gott i julstöket.....    

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards