lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av lena-i-lyckebo - 24 oktober 2014 20:44

 

 

Efter en mycket blåsig och kall vecka så är det äntligen helg och även vila. Jag har varit ensam ansvarig på jobbet och har inte orkat vara inne på bloggen alls efter arbetsdagarna...jobba -äta -sova.......osv, men jag lever  .

 

Så här har det sett ut under dagarna....min bil ute i yrvädret utanför jobbet...skrapande av is har det blivit och iskalla händer har svidit..vantar vad är det? Fy på dig Lena  

 

 

 

Vackert är det i alla fall med nysnön och allt känns mycket ljusare ute....jag är glad att det äntligen börjar bli riktig vinter men stormbyar och snöfall samtidigt är ingen höjdare. Inte mycket folk i farten i sånt väder på stan...förstår dom  

 

 

 

I kväll är det plussgrader och vinden har mojnat så helgen ser ut att bli bra. I morgon ska lillbrorsan laga till en god middag här i Lyckebo och jag hoppas att även ungarna kommer och sitter med vid bordet.  Det är länge sedan som vi varit samlade så jag tycker att det är dags att träffas och mysa tillsammans  .

 

Vi har varit uppe före tuppen varje dag, maken och jag, så i kväll ska det inte bli nån uppesittar kväll. Det är nog en förnuftig tanke att sova ut och ladda batterierna för en pigg lördag...

 

 



Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards