lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av lena-i-lyckebo - 14 oktober 2014 20:52

 

 

Pust, nyss hemkommen är jag efter en lång dag hemifrån. Vaknade 04.50 och sen har det varit full rulle tills nu. Jobbade först och sen handling till mamsen och besök där för lite fixande så hon klarar sig nån dag igen. Sen till barnbarnen där jag och maken varit barnvakter för deras föräldrar skulle på föräldrarmöte på tösernas dagis. Himmel sån skön divansoffa sonen och sonhustrun har, jag somnade korta stunder medan vi väntade på att dom skulle vara tillbaka. Töserna small av bums när vi lade dom vid sjusnåret och det blev alldeles tyst i huset.

 

Det har småsnöat under dagen och nu i kväll då vi åkte hem så var det glashalt på landsvägen. vi hade var sin bil för maken kom senare med sin egen bil. Jag har dåligt mörkerseende så här i början på hösten och höll hårt i ratten men hem kom jag välbehållen.  


Nu är det bara att skutta i säng och ladda om batterierna inför morgondagen som blir en lugnare sådan.


Puss på pannan och natti......  

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards