lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 12 september 2014

Av lena-i-lyckebo - 12 september 2014 17:54

 

 

Sitter uppe och har valvaka..en spännande kväll. Nu har jag varit förkyld i snart två veckor, blev sjukskriven av läkaren med diagnosen övre luftvägsinfektion och bihåleinflammation. En sänka togs och visade inte bakterier så detta ska tydligen läka ut av sig själv. Är inte ett dugg bättre, hörseln är nedsatt, öronen värker, och det jag hostar upp vill jag inte beskriva. På tisdag sparkar jag upp dörrarna till vårdcentralen och där ska jag kräva penicillin , annars får dom remmitera mig till Gällivare där det finns rediga läkare på "Öron, näsa och halsavdelningen" så det så  . Är allergiker och har tydligen lätt för att få infektioner, slemhinnorna är känsliga och detta är ett helsike.

 


Dessa stora renhorn hittade jag på en fjälltur, målade dom svarta och nu pryder dom grillplatsen.


 


Allt går att använda med lite fantasi...

 

 

 


Hösten är här i Kiruna men även om löven faller så blommar det ännu, i natt ska det tydligen bli frost så det är väl sista sucken för blomstrena.

 

 


Natti natti från mig till dig.....  

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards