lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av lena-i-lyckebo - 11 augusti 2014 20:00

 

 

Efter en mycket hektisk dag på jobbet då jag knappt hunnit sätta ner rumpan en endaste gång så var det skönt att komma hem igen. Efter middagsmaten tog jag med Towegumman på en skön promenad i skogen och varvade ner ordentligt. Hon var yster och lycklig att få ensamtid med matte och vi njöt nog lika mycket. Tänk sånt under naturen är, den ger en sinnesro och lugn, nu är jag bara trött och avslappnad.

 

Vi har femton grader varmt och solsken, en rejäl regnskur passerade medans vi åt och sen kom den babysocksblå himlen fram igen. En klar och frisk luft har kommit efter den heta och torra sommaren. Jag älskar hösten och ser fram mot härliga dagar framöver. Kvällarna blir mörkare, mysbelysningen tänds och ljus brinner på bordet. Finemang  .

 

 

 

 

 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards