lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av lena-i-lyckebo - 16 juli 2014 18:23

 
  


Hej goa läsare och bloggvänner. Jag har fortfarande semester och har njutit av heta soliga dagar här i Lyckebo med bad i poolen flera gånger om dagen. Kroppen är brun och har fått massor med ny energi.

 

Lite åska drog in under dagen med hällregn men nu skiner solen igen och midnattsolen kommer att lysa upp natten som kommer, underbart. Bloggeriet har fått vila, lite semester den med för inte har jag tid att sitta inne när sommaren är som bäst.

Mannen i mitt liv har byggt en "solfångare" som värmer upp Pemslangen som pumpar runt  vattnet i bassängen. Tänka sig att det fungerar och graderna i vattnet ligger strax över 27.

 

 

 

Jag fyller år i morgon men vi ska inte fira nåt förrän på fredag då alla är lediga i familjen. Själv tycker jag inte att 58 är nåt att jubla över men å andra sidan får man vara tacksam att få uppleva denna ålder. Tänka sig...då min mormor fyllde 50 så var hon en gammal människa i mina ögon och nu är man trax 60....himmel så konstigt.


 

 


Kramelikramen och må så gott  

    

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards