lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Midnattsolen fotad för nån kväll sedan....

Av lena-i-lyckebo - 4 juli 2014 17:27

 


Helt bedårande vackert...vad vore en sommar utan detta? Knappt några mygg och helt vindstilla, en sen kväll ute på verandan då det var svårt att krypa till kojs.

 
 
Annie

Annie

4 juli 2014 18:37

Vad vackert! En underbar bild ;-)
Sverige när det är som bäst :-)

Kul att du kikade in hos mig ;-)
Kram A/

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
xklusiv

xklusiv

5 juli 2014 15:16

Hej Lena. Vilket fint foto du har satt in här. Blev just medlem i bloggplatsen. Nu verkar det ju vara lite kört med bs. Kommer nog inte att gå in här dagligen. Letar efter dig, och jag undrar om du har kontakt med Pearl1 som jag kommer o sakna. Vet inte hur jag ska få kontakt med henne. Jag heter ju samma namn härinne som på bs, ifall du får tag i henne. Kanske du har hennes telefonnummer. Tror att hon sms:at mig men jag sparade ju inte hennes nummer, dum som jag var. Rosie är ju på fb . . . Sedan är det ju Ingrid jag tänker på. Kommer o sakna hennes inlägg och undra hur det går för Ellionor . . Har du chans så tipsa om bloggplatsen, , , Var ju lätt att bli medlem. Önskar dig en fin sommarkväll. Kram

http://xklusiv.bloggspace.com

 
Ingrid

Ingrid

5 juli 2014 23:19

Hej,där uppe i Kiruna.Jag kommer inte in på ditt senaste inlägg så jag skriver här istället.Jag har tagit bort min blogg här förra året.Får
kanske göra mig en ny framöver,avvaktar tills nästa vecka får se om
bloggspace kommer igång igen.Tråkigt att den skall strula så mycket.
Önskar dig en fin semester.
Kram:Ingrid

http://bloggspace.se

lena-i-lyckebo

5 juli 2014 23:56

Det är förmodligen kört vad gäller bloggspace. Läste någonstans att namnet är till salu??? Kram finaste du...Lena

 
Ingrid

Ingrid

6 juli 2014 00:54

Så ledsamt om den skulle försvinna.
God-Natt&Sov-Gott
Kram:Ingrid

http://bloggspace.se

 
Ingen bild

surridurr.bloggplatsen.se

6 juli 2014 21:32

Går ej kmmentera ditt senaste inlägg av någon underlig anledning, så det blir här istället.
Trist att det inte finnssamma funktioner här som i bloggspace.
Fortsätt ha en bra semester.
Kram

 
Nåre

Nåre

6 juli 2014 23:24

Gick inte att kommentera från ditt senaste blogginägg heller, så det blir om igen från det här inlägget.
Håller med om att det är skrutt att det inte finns "kompislista", "inkorg" med vänners inlägg samt kommentarer.
Jag tror att teknikaliteterna är bättre på wordpress. Men också krångligare att förstå. Så där tar det tid att lära sig.
Här på bloggplatsen är det sämre med teknikaliteten, men enklare att genast komma igång och förstå.
Ska bli intressant att se om bloggspace kommer att återuppstå.

http://surridurr.bloggplatsen.se

lena-i-lyckebo

7 juli 2014 00:06

Ser man bloggvännernas nya inlägg på Wordpress? Här känns det väldigt anonymt att blogga tycker jag...en ensam värld på nåt sätt. Envägskomunikation......

 
Louise

Louise

10 juli 2014 00:23

Som du förstått har du problem med kommenterandet här Lena. Verkar som att du har en länkning till bloggspace som spökar, nu när det ligger nere. Det har ju varit så att om man vill kommentera hos dig här så hamnar man på bloggspace, så jag tror att problemet handlar om en inställning du gjort.

Ser din fråga till Nåre och jag kan tala om att det går att lista sina bloggvänner och följa dem på wordpress. Man lägger in dem på en särskild sida. Dem vänner som har wordpress själva kan man även få som mail om man vill.

Tänk att ni har sommartemperaturer även där uppe i dina trakter ... hehe

Kram

http://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards