lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av lena-i-lyckebo - 4 juli 2014 17:27

 


Helt bedårande vackert...vad vore en sommar utan detta? Knappt några mygg och helt vindstilla, en sen kväll ute på verandan då det var svårt att krypa till kojs.

Av lena-i-lyckebo - 4 juli 2014 10:45

 


Jaha, så var det dags för bloggspace att strula igen och man kommer inte alls in på sidan just nu. Attans också att jag inte kopierat in inläggen mina därifrån för det finns massor sedan maj månad. Att man aldrig lär sig...  .

 

I går skötte vi barnbarnen så deras föräldrar fick fixa packningen inför deras semester. Två små gullungar som trivdes här i Lyckebo och blev bortskämda av fammo och faffa, glass och favvomat blev det och lek hela dagen lång. Jag tror bestämt att vi gamlingar var mera trötta än barnen men så ska det vara då kvällen kom.

 

En regnig dag blev det denna fredag så städning står på chemat, fastän man har semester så samlas dammråttor och en sanering behövs....Ha en fin dag.......


 

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards