lena-i-lyckebo

Alla inlägg under januari 2014

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2014 14:46

 


Nyfiken i en strut, alltså Zunni, är med överallt.  Vi har monterat ihop tvättställskåpet och maken håller på att försöka böja vattenrören så dom passar till nya tvättstället, vojne vojne, få se om vi blir utan vatten om det misslyckas.


Ute är det milt ännu med endast en minusgrad. Jag har inte hunnit med nån friskluft för här är det full fart med att få toaletten klar.

                         Ha en fin lördag.....     

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2014 09:30

 

God morgon. Nu är jag här igen efter att min andra blogg har  havererat, hela den

sajten verkar vara hackad och ingenting är sig likt. I dag ska vi fortsätta med

renoveringen i badrummet och kanske vi blir klar innan semestern är slut. Jag har målat, slipat och spacklat i några dagar och börjar bli innerligt less.

Ännu är det vårvarmt ute med kvicksilvret stadigt kring nollan. Vi som är vana vid rejäla köldknäppar i december och januari, konstigt väder  

 

  

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards