lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Hurra, äntligen händer det.....

Av lena-i-lyckebo - 20 januari 2014 21:00

Blogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Äntligen....

 Hurra så jag jublar...temperaturen visar -29,8 och jag pustar ut. Äntligen är vi över trettiostrecket och det är ett tag sen{#}. Fasiken...värmeböljan kanske har startat.

Vi ska strax krypa under varma täcket och vakna piggelina här i Lyckebo. Få se hur dagsformen är i morgon?


Puss på pannan och natti, finaste DuBlogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Äntligen....

 
 
25

25

20 januari 2014 21:07

Tack så mycket :) håller helt o hållet med dig, det är 2014 nu o man tycker ju att vi borde kommit längre. Men det blir ju mer accepterat för varje dag som går så vi får hoppas att den utvecklingen fortsätter. Ha det gott nu :)

http://mintjugofemarskris.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Skapa flashcards