lena-i-lyckebo

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av lena-i-lyckebo - 5 januari 2014 20:06

I dag hann vi inte ut i den vintriga naturen med skotrarna men det får ske i morgon, vattendragningen till det nya tvättställskåpet tog för mycket tid.

Här finns det snö så det räcker och man kommer fram överallt med snöfordon.


 


Ha en fin kväll och.......................  

Av lena-i-lyckebo - 5 januari 2014 16:27

 

Så där ja...nu är möbeln klar  och det är bara lite småpyssel kvar så är badrummet klart. Äntligen.......

Vi ska ta en bastukväll och mysa för nu är det snart slut på ledigheten och verkligheten väntar. På tisdag är man tillbaka på jobbet och faktiskt ska det bli riktigt roligt att möta arbetskompisarna och alla kunderna. Hur det än är att bo ute i skogen med ro och lugn så är jag väldigt social och vill ut bland folk efter ett tag, sån är jag  .


Kramelikram och massvis med.....    

Av lena-i-lyckebo - 5 januari 2014 11:55

 

Himmel så skönt att få ligga länge i dag och bara må bra.......I går var det inget vidare med mig, hade illamående och huvudvärk från det jag steg upp och i dag förstår jag varför. Näsan rinner och jag har en tung hosta, förkylning. 

Hundspannen far hit och dit nere på älvens is, en del med minst tolv hundar förspända och en del med fyra. Det ser så trevligt ut och jag vet hur mysigt det är att sitta på kälken.

Ute har vi nollgradigt ännu men snart slår vargavintern till igen enligt dom som kan sånt här, önskar att dom siar fel fel fel.......  .

Ha en fin trettondagsafton.....

 

 


Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards